KALİTE
POLİTİKAMIZ
Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, T.C.
Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları ve uymakla yükümlü olduğumuz
yasal mevzuatlar kapsamında sürekli iyileşme ve gelişmeyi benimseyen bir
yaklaşımı esas alarak, “ mükemmel hizmet sunumunu”
gerçekleştirmeyi amaçlar.
Hasta ve Hasta yakını ile anlaşmalı kurumların beklenti ve isteklerini ölçmek
ve memnuniyetlerini sürekli iyileştirmek için süreçler belirlenir. Bu
süreçlerin performanslarını ölçen iyileştirme faaliyetleri planlanır.
Kurumumuzda Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları tüm birimler ve tüm çalışanlar
tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmektedir. Bu
doğrultuda, tüm çalışanların Kalite Yönetimi ve kalite iyileştirmeleri
konularında bilgi sahibi olmaları için sürekli eğitimler düzenlenerek
uygulanır. Çalışanların kalite çalışmalarına katılımı teşvik edilir.
Hizmet kalitesinin iyileştirilmesi için iş birliği içinde olunan firmalarla iyi
ilişkiler kurulur ve performansları sürekli ölçülerek daha hızlı, daha ekonomik
ve daha kaliteli hizmet temin edilir.
Çağdaş ve gelişmiş teknoloji kullanılarak hızlı ve doğru tanı ile tedaviyi
gerçekleştirmek hedeflenir. Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, şartlarına uygun
şekilde çalışarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak, başta üst
yönetim olmak üzere, tüm çalışanların sorumluluğundadır.
Bu
anlamda;
- Önceliğimiz hasta ve yakınlarının beklentilerini karşılayarak,
memnuniyeti en üst düzeyde tutmak,
- Çağdaş yönetim anlayışı ile kalite yönetim sistemimizi sürekli
iyileştirmek,
- Hasta, tedarikçi ve tüm çalışanların kuruma duyduğu güveni sürekli
geliştirerek dürüst kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
- Çalışanımızı sürekli eğitimle destekleyerek ekip ruhunu iyileştirme ve
geliştirme sürecinde etkinleştirmek,
- Çalışanın gurur duyduğu güler yüzlü, içten, insana saygılı çalışma
ortamı sağlamak,
- Kaynaklarımızı etkin kullanmak,
- Çevreye saygılı olmak,
- Bölgemizin en saygın ve güvenilir hastanesi olmaktır.